ONTVOERD! - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Christa Bongertman - WaarBenJij.nu ONTVOERD! - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Christa Bongertman - WaarBenJij.nu

ONTVOERD!

Door: Christa Bongertman

Blijf op de hoogte en volg Christa

12 Juni 2018 | Frankrijk, Houlgate

Hi!

12-6-2018, vandaag over precies een maand begin ik alweer aan mijn terugreis richting Nederland.

Vandaag hebben we van 10 tot 12 een sessie gehad die ''clown academy'' heette. De kids moesten hun eigen clown maken, daarna hebben we verschillende spelletjes gespeeld die met het thema te maken hebben, en we hebben de sessie afgesloten met een speurtocht.
Deze sessie ging voor mij niet heel goed, ik wist even niet meer wat ik moest doen en toen werd alles meteen overgenomen door mijn collega.

In onze pauze zijn we naar de grote supermarkt gereden om boodschappen te doen, de Nederlandse barman Lars heeft ons meegenomen in zijn auto.
Maar toen we na het boodschappen doen weer op de parkeerplaats aan kwamen wou de auto niet starten. We hebben toen geluncht in de McDonalds (hier heb ik mijn 1e hamburger in minimaal 10 jaar gegeten!) en uiteindelijk kregen we iemand die op de camping werkt te pakken.
Hij heeft ons en onze boodschappen opgehaald met zijn busje.
Fleurie en ik moesten achterin de laadbak zitten. Er waren geen ramen, dus het was echt heel donker en het busje schudde heen en weer. We hebben de zaklampen van onze smartphones aangedaan zodat het wat minder eng was. Toen zagen we dat we totaal geen bereik hadden. We begonnen grappen te maken dat het net leek alsof we ontvoerd werden, we hadden echt geen idee waar we reden omdat we niks konden zien en ik ben twee keer van mijn zak potgrond afgevallen door een scherpe bocht.

Het was een grappige maar toch wel een beetje enge ervaring!
We waren uiteindelijk nét op tijd voor onze volgende sessie: Party time. Deze sessie ging heel goed, het was een echt feest!



See ya,
x Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christa

Hoi allemaal! Op 21 mei 2018 ben ik vertrokken richting Frankrijk. Hier ga ik 2 maanden stagelopen op camping La Vallée in Houlgate als Kids Courier (animatie). Voor school moet ik een Vlog bijhouden, maar ik vond het zelf toch ook wel leuk om af en toe een update als blog te plaatsen. Een linkje naar mijn Youtube account: https://www.youtube.com/channel/UCWjwXvl7IKYAnEfcAM8kYWA Bonjour! Christa

Actief sinds 23 Mei 2018
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 3086

Voorgaande reizen:

21 Mei 2018 - 13 Juli 2018

Buitenlandstage in Frankrijk!

Landen bezocht: