Veranderingen - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Christa Bongertman - WaarBenJij.nu Veranderingen - Reisverslag uit Houlgate, Frankrijk van Christa Bongertman - WaarBenJij.nu

Veranderingen

Door: Christa Bongertman

Blijf op de hoogte en volg Christa

08 Juni 2018 | Frankrijk, Houlgate

Bonjour à tous!

Vandaag hangt er een geweldige sfeer onder alle werknemers van de camping.
Er is een enorme verandering gebeurd.
De werknemers zijn verdeeld in twee groepen: de Kids Couriers (waar ik onder val, het animatieteam) en de Holiday Couriers, dat zijn de schoonmakers en receptionisten. Beiden hebben we een teamleader, en wij hebben daarnaast ook nog een baas van de animatie.
De teamleader van de Holiday Couriers was niet echt geliefd om het maar zo te zeggen. Wij noemden haar ‘’de slavendrijver’’. De Holiday Couriers hadden soms 7 huisjes per dag om schoon te maken, daarna werden de schoongemaakte huisjes gecheckt door de teamleader en dan kregen ze van al die huisjes een re-clean list die zó lang was dat ze eigenlijk het dubbele aantal huisjes per dag schoon moesten maken. Zij werkten soms wel 45,5 uur per week, wat echt te veel is qua toegestane werkuren voor Eurocamp. Ook heeft ze verschillende dingen gedaan die écht niet kunnen.
Vandaag kregen we het goede nieuws te horen dat hun teamleader per direct van de camping is vertrokken omdat ze werd aangesproken door de areamanager van Eurocamp.
Iedereen is onwijs blij, en vanavond hebben we met z’n allen een groot feest om haar vertrek te vieren. Daarnaast is de Franse baas van ons animatieteam al een week geleden weggegaan.
Vanaf volgende week krijgen wij een nieuwe baas, ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Ook heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn vertrekdatum nu officieel bevestigd is:
12 juli vertrek ik weer richting Nederland.

Maar nu eerst: Party time!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christa

Hoi allemaal! Op 21 mei 2018 ben ik vertrokken richting Frankrijk. Hier ga ik 2 maanden stagelopen op camping La Vallée in Houlgate als Kids Courier (animatie). Voor school moet ik een Vlog bijhouden, maar ik vond het zelf toch ook wel leuk om af en toe een update als blog te plaatsen. Een linkje naar mijn Youtube account: https://www.youtube.com/channel/UCWjwXvl7IKYAnEfcAM8kYWA Bonjour! Christa

Actief sinds 23 Mei 2018
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3099

Voorgaande reizen:

21 Mei 2018 - 13 Juli 2018

Buitenlandstage in Frankrijk!

Landen bezocht: